We've Known Each Other Since Junior High
Saya menangkap bekas kekasih tak guna saya curang, lalu mabuk dan bersedih, tetapi tanpa diduga bertemu lelaki yang saya minati ketika sekolah menengah. Saya bukan sahaja tidur dengannya, malah berlagak mahu memeliharanya! Siapa sangka keesokan harinya dia datang ke rumah saya membawa buku pendaftaran rumah tangga, meminta berkahwin kilat dan mahu dipelihara oleh saya!