Ketua mazhab Tianshi turun gunung untuk berkahwin kerana pergerakan bintang cinta. Dia secara tidak sengaja menyelamatkan seorang lelaki tua yang sakit lalu berkahwin kilat dengan cucunya. Dia terlalu ingin melanggar sumpahnya pada malam pertama demi mendapatkan semula kuasa sihirnya. Suaminya pula berusaha mati-matian mencari orang penting untuk menyelamatkan datuknya, tetapi dia menyangka isterinya penipu.