BetCin
Pasangan dalam talian Beth dan Cindy, juga dikenali sebagai BetCin, berada di tepi perceraian. Ketika mereka sedang merancang cara terbaik untuk berpisah dengan pengikut mereka - UMAMI'S, mereka menerima mesej dengan waktu yang amat aneh: anda telah dipilih sebagai salah satu peserta separuh akhir dalam pencarian kami untuk #RelationshipGoals. Taruhan itu apa? 10 juta peso tunai dan banyak lagi hadiah lain! Mereka semua memerlukan wang itu, tetapi bolehkah mereka berpura-pura sebagai pasangan ideal di depan semua pengikut Umami yang menyukai, berkongsi, dan mengulas setiap kandungan media sosial mereka? Bolehkah mereka masih bertoleransi dengan kegilaan masing-masing? Perlumbaan ini akan membawa kekeliruan apa lagi kepada hubungan mereka yang sudah keliru?