Love Rewritten (English Ver.)
Satu cubaan pembunuhan membawa kepada pertukaran roh dan kelahiran semula antara Xiao Jingyang dan Lin Mingxuan sebelum hari perkahwinan mereka. Demi mencari cara untuk kembali ke tubuh asal, mereka bekerjasama. Saat semua salah faham hampir terungkai, Xiao Jingyang cuba menjauh, tapi Lin Mingxuan tetap menemui rahsianya. Kali ini, di ambang bahaya, Lin Mingxuan nekad berganding bahu dengannya untuk melawan musuh yang bersembunyi.