Pesakit Mental Juga Mahir Berjatuh Cinta?
Kisah pengembaraan tentang seorang pesakit psikiatri berisiko tinggi yang menentang naluri asasnya sendiri, memulakan pencarian untuk satu bentuk "cinta" yang nampaknya sukar difahami dan hampir mustahil dicapai dalam seumur hidup.