Ex-boyfriend & Boss
Liao Yuncheng dan Tong Nian, kawan-kawan sejak kecil, jatuh cinta semasa zaman universiti mereka tetapi berpisah kerana salah faham di antara mereka. Beberapa tahun kemudian, takdir menyatukan mereka tetapi mendapati dunia mereka jauh berbeza. Syarikat Tong Nian diambil alih oleh korporat Liao Yuncheng, memaksa mereka menjadi rakan sekerja. Mengetahui bahawa Tong Nian masih bujang sepanjang tahun-tahun ini, Liao Yuncheng memutuskan untuk memulakan misi untuk mendapatkan kembali kekasihnya. Untuk mengelakkan sebarang salah faham, dia mencipta akaun dalam talian untuk menjadi kawan Tong Nian dan berdiri untuk melindunginya setiap kali menghadapi kesukaran. Mereka menavigasi perangkap tempat kerja dan isu pelecehan seksual bersama, dan bekerjasama untuk mengalahkan antagonis. Pada akhirnya, Liao Yuncheng berjaya mendapatkan kembali hatinya, dan pasangan yang bahagia itu mencapai akhir yang gembira.