Unforgettable Charm
Dia cuba berkahwin dengan seorang jeneral tetapi dikhianati. Ayah dan abangnya mati secara teraniaya, dan dia didorong ke jurang putus asa. Secara tidak sengaja dia dilahirkan semula tiga tahun lalu, lalu berganding dengan putera raja untuk membalas dendam dan merampas kembali segalanya!