If I Never Loved You
Yan Xiao'an once lost herself for her lover Lu Yunzhan. After undergoing one after another oppression, misunderstanding and framing, she decides to change her life. With hard evidence, she manages to prove in front of everyone that she was framed in the past and thus Lu Yunzhan realizes how deeply he has misunderstood her. In the end, this lovely couple gets back together.