Golf Courses in Thailand (Bangkok & Pattaya Edition)
Hong Kong golf guru Kenneth Lau teams up with the Tourism Authority of Thailand to take you on an in-depth tour of 9 unique golf courses in Bangkok and Pattaya! Enjoy an all-in-one experience of Thailand’s golf charm. The show also features local affordable seafood feasts and trendy hotel stays. Whether you are golfer or not, you’ll be immersed in this visually stunning and fun-filled journey.