Kung Fu Ping Pong
In the early 20th century, Japan vainly attempted to take over its rights and interests in China, seizing territory through unequal competition. Japan organized a "table tennis match" in an attempt to take over the city, so, a temporary team of all sorts, a disabled alcoholic coach, a win or lose or disgrace gambling, and ultimately create a "Chinese national ball" was born and heard around the world thrilling legend.