Magical Library
In a magical library, all the world's books are gathered. It can transform into a divine book ship, carrying its enchanting collection. Kai Hutu, the librarian and captain, is just as mysterious as the library itself. Each book has its own soul. When a book is forgotten, its soul leaves the library, triggering peculiar events. Kai Hutu bestows four children with magical artifacts, forming a fantastic team. They pilot the ship, seeking book spirits, solving crises, and igniting knowledge.