Jurassic Revival
A meteorite from outer space fell on an isolated island, Ghost Island, near Indonesia. Because of the impact of the air surge, several giant egg fossils appeared on the landing site. As time went by, the radioactive elements released by the meteorite affected the animals and plants on the island. The surface of the scattered fossil eggs remained silent. But observed carefully, a tiny crack could be found. In order to find Ghost Island, Du Zheng, a professor at a university in Southeast Asia hired Leizi Exploration Team and forced Sherry Zhao, a zoologist and botanist, to go with them. They embarked on the journey to Ghost Island and what awaited them was unknown dangers.