Juego de Amor y Venganza (Versión Indonesa)
To avenge her younger sister, she joined the Xu Mansion as the first Master Qing of the Red Chamber, determined to find the aunts who had bullied her sister in the past, from the lowest to the highest rank, and make them pay back a hundredfold!