Dark Gathering
In a world of swords, magic, and demons, Touka, a lecherous farmer, accidentally kills the hero Sion with a pitfall. He hides the body, but the next morning, something strange happens to him! A slightly perverted adventure fantasy begins, with Touka and the beautiful girls around him.