Chained Soldier
Mysterious gates open to Mato, where women gain powers from magical Peaches to fight monstrous Shuukis. High schooler Yuuki Wakura accidentally enters, is attacked, and saved by Kyouka Uzen. Bound as her slave, he becomes her support and joins the fierce battle against the monsters.