To buy a couture wedding dress for a customer, fashion buyer Gu Xixi sneaks into a high-end party where she knows a bossy president Yin Sichen with a series of lies and becomes his contracted wife for three months. The inexperienced bossy president and the cute and cunning girl start a love game. Through all kinds of tests, Yin Sichen helps Gu Xixi realize her dream of becoming a designer and establish her own fashion brand, making her as outstanding as him.