The Embers
A tragic massacre in their childhood completely changed the fate of the Liao brothers. Will they break through the darkness for self-redemption, or will they descend into the abyss of vengeance? Once inseparable and solving countless mysterious cases together, the two brothers now stand on opposite sides.