Time-Traveling Adventures: Guardians of Dafeng
Dafeng's Evident Surprise Team Building! Great, it's an escape room! Xu Qi'an is beyond help! Princess Lin'an is sweetly managing a one-to-five situation! Everyone's turned into screaming chickens!