Cold Case
The story is describe about Luo Yingwei who is a narcotics police, After witnessing her boyfriend's sacrifice on duty in the campaign of encirclement and suppression. In order to investigate the Truth of the Blue Devil Drug Trafficking Group. she apply for transfer to the Archive Center, and lead three policewomen to establish a "cold case team" to find the true story.