The Love by Hypnotic
The story is about "Princess Xiyue" Li Mingyue and "Prince Zi" Li Qian in the state of Beixuan who didn't like each other. They were forced to get married. Li Qian remembered what had happened before when he was hypnotized by Li Mingyue. For reviving his memory, Li Qian accepted this wife.They experienced a variety of things and finally got a happy ending.