Mountains
Zhang Beichen, the mountain wanderer; Duan Siyan, a martial arts master; Wei Ling’er, the descendant of the ghost doctor, and Ma Tianhong from the north embark on a journey to uncover the truth behind the Golden Crow Transformation. Along the way, they encounter various strange events, solving each mystery as they go. Through these bizarre occurrences, they witness the greed, anger, ignorance, and hatred in the world, while also experiencing the most precious human emotions.