An Exciting Offer S4
An Exciting Offer S4 is a reality show about observing the world of work. Focusing on the construction industry, this show records the stories of several architecture students with architecture dreams who enter two different construction companies, a large design institute and a small office, and compete for their exciting offers through a one-month internship. This show aims to present the different career choices of this generation of young people and their equally passionate growth process.