Explore With The Note
Wu Xie, Fatty Wang, Zhang Qiling, and Xie Yuchen are partnering up with the national authority to investigate the grave-robbing syndicate led by Hendry Cox. At the Empyrean Palace on top of the Changbai Mountain, they unravel Hendry Cox's been planning for years to steal the national treasure for his own gain. Wu Xie and the gang manage to put the syndicate's grave-robbing operation to an end.