RE-FEEL
Jae Hee, started to work at the cafe (re-feel), embarrassed to see Jinho, another part-timer. Jin Ho is her junior in the same major and he asked her out 2 years ago. Jinho asked as "Date with me or we never see each other", and Jae Hee answered, "Then, we don't see each other". Unlike Jae hee, Jin ho is just so confident. Also, now Jinho teaches Jae hee about the cafe work, which is totally opposite to the past. Jin Ho's assistance reminds Jae Hee of the past and it makes Jin Ho look different.