Undying Secret
Elawin, a seclusive century-old Chiang Pin lady, lives in a room alone with her loom. Even she is blind, she can sense every moment around her, especially about Elda, her great-granddaughter, who has the same facial appearance. Elawin is afraid that, one day, Elda will reveal her secret. When Elda returns from England, Elawin can sense the soul of the most admiring person from her great-granddaughter. The aroma of honey fragrant orchid and bright pink Luntaya makes the old lady shed tears. What Elawin fears will eventually return, despite how much she shows her repentance.