Treekarn (James) was born with a special gift to see dead people. Since young, he has always been surrounded by the unsettled dead spirits and learning to live with the ghosts he sees. His best friend is Pum (Mew), the Shaman's daughter. Being raised in a shaman's residence, Pum is acquainted with supernatural things. She is critical in helping Treekarn overcome many near-death encounters as the spirits start to become stronger."