The show tells the story of Prosecutor Zhong Qinyang and Assistant Prosecutor Song Su, who uphold fairness and justice while handling a series of juvenile cases. Meanwhile, Zhong Qinyang befriends high school student Li Songyan and gradually uncovers the truth behind his parents' car accident. As the real culprit is brought to justice, everyone embarks on a new chapter of their lives under the warm light of justice.