Shh... Check Your Phone
Contains 10 stories closely related to mobile phones and mobile internet in the internet era we are currently in. A girl watching a video of a classmate's reunion a year ago and accidentally discovering the password hidden in the video; The online writer made friends offline, but encountered a mysterious reader; Amnesiac man pieced together his life through his mobile phone... Every story is a journey through the screen and facing the unknown.