Xiao Mo who is the Co-pilot of Midsummer Airlines,Unexpectedly found a fire accident during a flight indirectly caused the death of the airline Prince Xia Yu's mother. Although the company finally decided that wasn't his mistake, But he was still guilty, so he resigned as a Co-pilot, and became a repairman. 2 years later, He find out the cause and effect of the accident in two years ago. and finally, he prove it, and comeback to Pilot again.