Passage of My Youth
Jiang He has been admiring Jiang Hai since age 10. In her youth, her aim is to get closer to Jiang Hai. Another man, Gu Xinlie has the same idea, but for him, the goal is to get closer to Jiang He. Jiang He always calls Gu Xinlie “Silly Gu” but Gu is not silly at all. He just doesn’t know what to do before his love. Jiang Hai and Jiang He went to London, UK to study. Gu Xinlie’s goal was modified a bit, he wanted to come to Jiang He’s side. Tears and laughter filled Jiang Hai and Jiang He’s life in UK and Gu Xinlie came to UK too with his hard work at home. Jiang He follows Jiang Hai just as Gu Xinlie follows her. The passionate, simple and persistent youth, a love story is happening in a foreign country.