Forget Me Not Cafe S2 Season 2
Forget Me Not Cafe S2 is a public-spirited reality show focusing on people with cognitive disorder. Huang Bo joins the show as the restaurant manager, Lareina Song and Wang Yanlin as the deputy managers, along with 3 famous chefs and 5 elderly waiters to form a "Forget Me Not Family". It will tell warm stories happened when celebrities and the aged with cognitive disorder co-operating the restaurant in a warm tune.