Flame Pursuit
Tianhai 110 command hall, criminal investigation branch captain Ding Hai is commanding a series of robbery suspects squat and arrest, but squat police and encirclement, but by fire brother led by several criminals easily see through and collapse. Soon after, several people once again succeeded in the crime, wantonly provoked the police and walked away.
This crime, the nature is very bad, at a critical moment, the district criminal investigation brigade Wen Zhang Chen Mo teacher and apprentice two people in danger, was transferred into the task force. Wen Zhang experienced, handling the case is very sophisticated, through the reverse push selling points, quickly locked criminals; Not to be outdone, the criminal gang headed by Brother Fire frequently committed high-profile crimes with the intention of provoking the police. At the same time, the mysterious identity of the first criminal fire brother gradually surfaced.