Barbie Hsu, Dee Hsu, Aya Liu, and Mavis Fan host a reality show together for the first time in 20 years. They embark on a wild journey to interpret the value of "best friends" through heart-to-heart talks. The collision between the middle-aged and the youth society strongly hit the audience and trigger their yearning and memories.