She Professed Herself Pupil of the Wise Man
In "Ark Earth Online," Dunbalf, a summoner and one of the Nine Wise Men, discovers the game has changed—NPCs act like real humans, and he can't log out. After 30 years, he mysteriously transforms into a young girl. Now as Mira, he embarks on a journey to uncover the truth behind this new reality.