Wild Fire
In a chaotic era, a rich scion finds himself in love with a humble actress. Bound by social hierarchy, haunted by public rumors, and betrayed by their kin, their scarred hearts still inch closer with great care. The vibrant city hides undercurrents of conflict. Even a small stage reflects the turbulent times. No matter the difficulties, they vow to love fiercely amidst the turmoil.