Given
Given is roughly divided into two major story arcs. The first arc, which focuses primarily on the relationship between Ritsuka and Mafuyu, follows the formation of the band and the lead-up to their first live performance. The second arc, which focuses primarily on the relationship between Akihiko and Haruki, follows the band as they prepare for their first music festival.