Love Between Fairy and Devil
This drama is adapted from the novel of the same name by Jiu Lu Fei Xiang, which focuses on the story of the angsty love between the arrogant big devil Dong Fang Qing Cang and the soft and cute little fairy Xiao Lan Hua. The goddess of the Pixin tribe was exterminated by the demon Dongfang Qingcang (played by Dylan Wang), and was reborn as a low-ranking fairy in the heavenly realm ten thousand years later. In order to gain freedom, Dongfang Qingcang has to sacrifice the soul of Xiao Lan Hua to lift the spell seal on his body. In the process, this devil who has broken his love and desperation falls in love with the gentle and lovely Xiao Lan Hua.