Born To Die
Song Dianxin, feamale general of Haiyin Kingdom, was accused of treason and died. Before this, she learned that she was betrayed by her fiancé, Shen Musi. Luckily, Song Dianxin is reborn and then immediately breaks off the engagement. She fights against the despicable man and avenges her friends who hurted her. However, it turns out that Shen Musi was also a victim of treachery. After his own rebirth, he pursues his love while investigating the truth. This leads to an intense love-hate relationship with Song Dianxin, full of cat-and-mouse dynamics.