"Faithful to Buddha, Faithful to You"
In the future world, people have got rid of the shackles of material, and when the spiritual world has reached an unprecedented level of calm, the heroine has returned to the ancient wars of thousands of years ago through time and space laboratories, and in the crisis with the 15-year-old boy. 坻 meet. Living in the ancient times, Luo Wei gave up the royal life from childhood, worked hard on Buddhism, and ran around. He hoped that through his own efforts, he would eliminate the disputes in people's hearts and make the world full of tolerance and love. A few times I experienced the two world's strong contrasts, Ai Qing and Luo Wei, and encouraged him to strengthen his inner belief.