Urban Divine Doctor
Ye Fan, the abandoned son cast aside by his family, finds himself bound by an unfair marriage contract to the cold and elegant female CEO Ning Wanqing. With astonishing medical skills, he saves lives, and with unparalleled martial arts, he crushes formidable enemies! Roaming through the city, with many beauties around him, he is unstoppable, leaving a trail of dominance wherever he goes!