The Package
Regardless of the opposition of her parents, Yin Susu eloped to Europe with her senior boyfriend in college. Unfortunately, this relationship did not reach the end and Yin Susu and her senior parted ways. In a strange foreign country, Yin Susu must begin to learn how to support herself with her own hands, so she became a tour guide.