A Doomed Couple
One day, Lu Chenyuan voluntarily proposed to marry Jiang Yurou, the daughter of the Cavalry General. The news caused a sensation in the entire capital, as Jiang Yurou came from a well-known family, not to mention her stubborn personality. And Jiang Yurou did everything in her power to stop it from becoming reality. However, Lu Chenyuan saw the trick and did the unthinkable.