Fight
Professional free fighter Han Chuan's life shatters after the tragic loss of his daughter, leading to his family's breakup and expulsion from the association. He sinks into despair until his landlady Chen Nan and her daughter Miao bring a new light into his life. However, Miao's rare blood type makes her a target for the criminal gang led by Qin Gang, who kidnap her. Forced back into the ring of life and death, Han Chuan reignites his fighting spirit to confront the ruthless syndicate. With the help of ordinary people from the margins of society, he ultimately defeats the villains in a fierce, climactic battle.