You Are My Heartbeat
Sira is the vice president of GU Group and a terrible neat freak. He seldom approaches or touches anyone unless he has to. One day, he meets a beautiful designer Kitika who has a totally different personality. They have to cooperate so that they can prove the truth of some cases. Meanwhile, there's another problem between them. That is, Kitika's ex-boyfriend Sasa turns out to be the heir of GU Group and Sira's younger brother. When a neat freak meets a slovenly girl, what will happen between them?