The Tale of Nokdu
This drama describes Jeon Nok Du (male protagonist), who is dressed as a woman lurking in the mysterious widow village, and Dong Dong Joo (female protagonist), a girl who doesn't want to become a prostitute. The two both have their secret. After meeting each other, an incredible romantic love comedy is on.