Amensalism
Cheng Youkuan can dream about the dying people in advance, but he can't rescue them, because whenever he wants to save someone, a beautiful flower will grow in his eyes, all the way to his heart. It is his curse that he could only watch people die in front of him. Cheng Youkuan has hatred towards Bi Kewei, who is his schoolmate when he was ten. So when he becomes ill, he hopes that Bi Kewei will endure the calamity instead of himself... Who can survive? Cheng Youkuan or Bi Kewei?