Help Me! Oh My Ghost
Muthita, in all sense of the word, is almost perfect. She has money, looks, and fame. She is engaged to Khetkhan, who is equally similar in status and looks, and soon to marry him. Their perfect life is about to turn into a downward spiral when she encounters Arnon, an obsessive male ghost that only she can see. He follows her because he needs her to communicate with his wife, Anong and two children. Being an attractive single mother, Arnon's wife has been approached by suitors, but Arnon is jealous and wouldn't let her move on without him. Arnon is determined to stay while Muthita is trying to get rid of him to start her new life."