High School Frenemy
When the school has financial problems, Paphada (Suangsuda Lawanprasert), the executive of Siamwit School, decides to merge Udon Phithak with the main campus, Thep Burapha, resulting in students from both campuses who dislike each other to have to attend the same campus this new academic year.
Saint (Sky-Wongravee Nateetorn) is the president of Class 5-2 who always keeps his distance from everyone, doesn’t pay attention in class, and was a leader of bullies when he was in junior high will meet Shin (Nani-Hirunkit Changkham) is a rebellious, hot-tempered, and stubborn student. were best friends but something happened and caused a major conflict between them. The conflict between Saint and Shin escalates into a big brawl in the school, leading Jan (Maria Poonlertlarp), a beautiful homeroom teacher of Class 5-2, and Sung (Foei-Patara Eksangkul) to collaborate to stop the fight between these students while trying to make Saint and Shin reconcile.
A fight among kids is concerning but the biggest challenge is that of the best friend-turn-enemy, Saint and Shin. This new semester is the chance for both to rekindle their relationship or fall apart with no return?!