Jingdong Campus Star Show Industry
《京东校园之星 大开演界》 is a Chinese campus creative show for college students. The show takes place in Beijing, Shanghai, Chengdu, and Wuhan. College students nationwide all have the opportunity to set foot on the stage to express themselves and share stories. With the various types of performances, the zeitgeist of contemparary college students who are eager to innovate and brave to embrace the new life will be showed.