Playing House
It's a fantasy romance story about He Luyan, an online novel editor, and Qi Lin, a hotel entrepreneur, being transported into a complaining novel written by He Luyan as a house manager and the CEO of the hotel. After a battle of wits and betrayal, they parted and then got back together. Eventually, they became a couple in real life.